Vaihto- ja palautusehdot

Kiitos kun tilasit Altafin Shop verkkokaupasta

Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi ja toivomme, että tilaamasi tuotteet vastaavat odotuksia. Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen, tutustu alla olevaan vaihto- ja palautusohjeeseen.

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään tuotteiden vaihtoon ja palauttamiseen liittyvissä kysymyksissä.

Voit ilmoittaa palautuksesta/peruutuksesta myös palautuslomakkeella

Tilauksen tarkastaminen

Tarkasta tilaamasi tuotteiden ja pakettien kunto heti tilausta vastaanottaessasi. Virheet / vahingot on ilmoitettava heti mikäli et toimi näin vahinko jää vastaanottajalle.

Mikäli huomaat virheitä/kolhuja paketissa, laita huomioistasi maininta rahtikirjaan allekirjoittamisen yhteydessä ja ole yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun.

Tuotteen vaihto ja palauttaminen

NÄIN ALOITAT TUOTEPALAUTUKSET OMAN ASIAKASTILIN KAUTTA:

Kirjaudu asiakastilillesi - Mene osioon Tilaushistoria ja Tilaustiedot - Klikkaa palautettavan tilauksen rivistä oikeasta reunasta Lisätiedot - Osoitteiden jälkeen näkyy tilatut tuotteet ja tuoterivillä on ensimmäisenä valinta ruutu sekä määrän valinta laatikko. Klikkaa palautettavan tuotteen valintaruutuun ruksi sen jälkeen valitse palautettavan tuotteen määrä.

Palautuskuva.JPG

Alempana tuotepalautus kohdassa anna selvitys palautuksen syystä ja klikkaa Pyydä Palautusta.
Onnistuneen toiminnon jälkeen siirryt tuotepalautuksien yhteenvetoon.

Saat sähköpostiisi viestin Odottaa pakettia, kirjaudu asiakastilillesi ja tulosta palautuslähete ja liitä se mukaan palautukseen.

ASIAKASPALVELU

PALAUTUS OSOITE:

Tabell

Pekurintie 10

90450 Kempele

Sähköposti: altafin@altafin.fi
Puhelin: +358 40 777 1885

Peruuttamisoikeuden käyttäminen

Voit peruuttaa sopimuksen ilmoittamalla siitä Altafin Oy:lle viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Erikoistilauksesta valmistettuja, tilaustuotteita tai asiakasta varten räätälöityjä tuotteita tai määrämittaan katkaistuja tai leikattuja tuotteita ei voi peruuttaa. Pelkkä tuotteen palautus ei peruuta sopimusta.

Tuotteen palautuksesta tulee ilmoittaa aina Altafin Shop verkkokaupan asiakaspalveluun mikäli et tee palautusta asiakastilisi kautta. Ilmoittamatta palautettua tavaraa emme hyvitä.

Sinulla on huolenpitovelvollisuus tuotteesta, mikäli aiot käyttää peruuttamisoikeutta. Mikäli peruutat sopimuksen tuotteen käyttöönoton jälkeen, olet velvollinen korvaamaan Altafin Oy:lle tuotteen arvon alentumisen. Asiakkaana olet vastuussa sellaisesta tavaroiden arvon alenemisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Tuotteen palauttaminen ja kustannukset

Tuote on palautettava viimeistään 14 vuorokauden kuluessa peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, sovi palautuksesta Altafin Shop verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa.

Tuotteen palauttaminen ei ole asiakkaalle maksutonta. Asiakas huolehti itse palautuskustannuksista. Mahdollista postiennakkomaksua ja/tai perilletoimituksia ei palauteta. Asiakas huolehtii palautettavan tuotteen pakkaamisesta niin ettei se vaurioidu kuljetuksen aikana, rikkoutunutta tuotetta emme hyvitä.

PALAUTUKSET AINOASTAAN POSTIN TAI MATKAHUOLLON KAUTTA. JÄLKIVAATIMUS PALAUTUKSIA EMME LUNASTA

Mikäli olemme lähettäneet sinulle viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse niin saat tarkemmat ohjeet.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja jälleenmyyntikelpoinen.

Maksujen palauttaminen

Palautetun tuotteen tarkastamisen jälkeen rahat palautetaan asiakkaalle asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille. Laskulla maksettujen tilausten palautuset, teidän täytyy toimittaa tilinumero IBAN muodossa.

PayPal maksutavalla maksetut tilaukset palautetaan PayPal:in kautta.

Takuu ja mahdolliset laatuvirheet

Takuu on tuotteen valmistajan tai maahantuojan vapaaehtoinen antama lisäturva. Takuun antaja vastaa tuotteen virheettömyydestä, toiminnasta ja muista sille asetetuista laadullisista kriteereistä.
Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. Verkkokaupan toimituksen mukana tuleva lähetyslista on samalla takuutodistus, ja se tulee säilyttää koko takuuajan. Tarkemmat takuuehdot tulee tarkistaa joko tuotteen mukana toimitetuista takuuehdoista tai suoraan tuotteen valmistajalta.
Takuuaika alkaa ostokuitin tai laskun päiväyksestä jatkuen takuun kattaman ajan verran. Takuun aikana tehdyt korjaukset, vaihdot tai muut toimenpiteet eivät pidennä tai lyhennä takuuta.
Noudata tarkasti tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä ohjeiden mukaisessa käytössä syntyneet viat.

Mikäli tuotteessa on virheitä, huolto- ja palautusjärjestelyt tulee aina sopia verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa ennen tuotteen palauttamista, jotta voimme omalta osaltamme varmistaa asian moitteettoman hoidon.